سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ریاست علمی، شریف ترین ریاست است . [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :49
کل بازدید :82229
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/26
1:45 ع

درمان آکنه با استفاده از روغن زیتون


 

  • درمان آکنه با استفاده از روغن زیتون

    به گزارش پزشکین به نقل از بانوی شهر؛ ترشح روغن اضافی باعث مسدود شدن منافذ پوست، و در نهایت ایجاد آکنه می‌شود. محصولات بهداشتی بسیاری برای از بین بردن تدریجی آکنه در بازار موجود هستند. اما، اگر به دنبال یک راه حل طبیعی و مؤثر هستید، روغن زیتون یک انتخاب عالی است. وجود ویتامین‌های حیاتی در روغن زیتون، فرایند درمان آکنه را تسریع می‌کند. علاوه براین، این روغن، حاوی خواص ضدباکتریایی و ضدالتهابی فوق‌العاده است که برای درمان جوش و  جای زخم های آن ضروری است. این روغن را می‌توان به تنهایی و یا در ترکیب با دیگر عناصر که پوست را سالم نگه می‌دارند، بکار برد. اکنون، روشهای زیر را دنبال کرده و مناسبترین روش برای خود را انتخاب کنید.

    1 ) استفاده از روغن زیتون در شب برای درمان آکنه

    ماساژ پوست با روغن زیتون گردش خون را تحریک کرده و غبار و سلولهای مرده پوست که منافذ را مسدود کرده‌اند، بر‌می‌دارد. روغن زیتون بطور طبیعی ضد باکتری است و میکروب‌های ایجاد کننده آکنه را از بین می‌برد. علاوه‌براین، این روغن حاوی ویتامین E است و در نتیجه، تعادل طبیعی روغن را به پوست برمی‌گرداند و از بروز آکنه و زخم جلوگیری می‌کند. روش استفاده از روغن زیتون برای درمان آکنه :

    • با استفاده از مقداری روغن طبیعی زیتون، پوست تمیز را به کمک حرکات چرخشی دست قبل از خواب ماساژ دهید.
    • بگذارید تمام شب روی آن بماند و صبح روز بعد آن را با آب بشویید.
    • برای اثرگذاری بیشتر، یک پارچه نرم را در آب داغ فرو ببرید. آب اضافی را از آن گرفته و بعد از ماساژ صورت با روغن زیتون، پارچه را روی صورت قرار دهید. بگذارید خنک شود و سپس، پارچه را بردارید.
    • برای درمان مؤثرتر آکنه، این روش را هر شب تکرار کنید.

    بیشتر بخوانید:  غذاهایی که جوش زدن و آکنه را تشدید می کنند

    2 ) سیر همراه با روغن زیتون برای درمان آکنه

    روغن زیتون حاوی آنتی‌اکسیدان است که ضد آکنه است. روغن زیتون همچنین باعث کاهش تورم، قرمزی، و التهاب ناشی از آکنه می‌شود. علاوه‌براین، روغن زیتون به دلیل داشتن پولی‌فنول، با رادیکالهای آزاد، که باعث آسیب‌رسانی به پوست می‌شوند، مبارزه می‌کند. سیر در این نسخه، حاوی فاکتورهای ضد باکتریایی، ضد ویروسی، ضد عفونی‌، و ضد قارچی است که منافذ مسدود شده پوست را آزاد کرده و آکنه را کاهش می‌دهد. علاوه‌براین، سیر حاوی آلیسین است و در نتیجه، باکتری‌هایی را که باعث ایجاد آکنه و مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند، از بین می‌برد:

    • ابتدا، 4 حبه سیر را پوست کنده و خرد کنید. سیر را همراه با مقداری روغن زیتون طبیعی (4 قاشق غذاخوری) در مخلوط کن گذاشته و به خوبی ترکیب کنید.
    • سپس، دو بار در زور 1 قاشق غذاخوری از این ترکیب را همراه با مقداری آب میل نمایید.
    • باقیمانده ترکیب را می‌توانید در یک ظرف هوادهی در یخچال نگهداری کنید و دفعه بعد از آن استفاده کنید. این ترکیب تا سه روز قابل استفاده است.

    3 ) مخلوط روغن زیتون و اسکراب نمک دریایی برای درمان جوش

    همانگونه که می‌دانید، روغن زیتون سلولهای مرده پوست و همچنین، دیگر سموم مسدود کننده منافذ پوست را از پوست می‌زداید.  علاوه‌براین، اسیدهای چرب ضروری و دیگر موادّ مغذی موجود در روغن زیتون، پوست آسیب دیده را ترمیم می‌کند. از طرفی، روغن زیتون پوست را تمیز نگه داشته و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و از آنجا که حاوی ویتامین‌های D, K, و E و همچنین، بتاکاروتن‌ها و اسیدهای چرب اشباع نشده است، مانع از عفونت‌های ناشی از آکنه می‌شود.

    • ابتدا مقداری روغن طبیعی زیتون (1/4 تا 1/4 فنجان) را با نمک دریایی ( 1 فنجان) ترکیب کرده و خوب هم بزنید تا یک خمیر بدست بیاید.
    • سپس، با آب معمولی صورت را شسته و خمیر را به پوست بزنید و با حرکات چرخشی به آرامی ماساژ دهید.
    • به مدت 5 دقیقه صبر کرده و سپس، صورت را با آب ولرم بشویید. با استفاده از نوک انگشتان دست روغن را روی پوست مرطوب ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود.
    • این روش را سه بار در هفته دنبال کنید. می‌توانید باقیمانده ترکیب را به مدت 2 الی 3 روز در یخچال نگهداری کنید.

    بیشتر بخوانید:  چگونه از بوجود آمدن جای جوش جلوگیری کنیم؟

    4 ) میکس روغن زیتون و روغن گل سرخ

    روغن گل سرخ، به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب، التهاب را کاهش داده و از زخم شدن پوست جلوگیری می‌کند. علاوه براین، حاوی اسید ترانس رتینوئیک است که نرمی و لطافت پوست را حفظ می‌کند. علاوه‌ برداشتن اسیدهای چرب، این خواص ممکن است اندازه منافذ را کاهش دهد.

    • 1 قاشق چایخوری روغن زیتون را با 1 قاشق چایخوری روغن گل سرخ ترکیب کنید.
    • این ترکیب را به پوست در معرض آکنه بمالید و با حرکات چرخشی دست آن را ماساژ دهید.
    • به مدت 5 دقیقه صبر کرده و در نهایت، آن را با گرم بشویید.
    • توصیه می‌شود که این روش را سه بار در روز تکرار کنید.

    5 ) استفاده از روغن زیتون و جوش شیرین برای درمان آکنه

    جوش شیرین یکی از بهترین گزینه ها برای درمان آکنه است. این عنصر پوست را لایه‌برداری کرده و سموم مسدود کننده منافذ پوست را برداشته و تعادل pH پوست را به آن برمی‌گرداند. از طرفی دیگر، جوش شیرین حاوی فاکتورهای ضد التهابی است که به کاهش تورم و قرمزی پوست کمک می‌کند. روغن زیتون را برای درمان آکنه به روش زیر بکار ببرید :

    • 1 قاشق چایخوری جوش شیرین را با 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون به خوبی ترکیب کنید.
    • صورت را با آب تمیز شسته و ترکیب را به پوست مرطوب بزنید و با حرکات چرخشی انگشتان دست آن را ماساژ دهید.
    • بعد از 10 الی 20 دقیقه، با آب ولرم صورت را شسته و خشک کنید.
    • این روش را هر روز تکرار کنید.

    بیشتر بخوانید:  درمان های خانگی برای از بین بردن جوش های سرسیاه روی صورت

    6 ) روغن زیتون و آب لیمو

    آب لیمو در این نسخه یک عنصر عالی برای درمان آکنه است. اسید کریتیک موجود در لیمو مانند یک لایه بردار شیمیایی عمل می‌کند که سلولهای مرده و مسدود کننده منافذ پوست را که در نهایت باعث عفونت و التهاب پوست می‌شوند، برمی‌دارد. خواص اسیدی آبلیمو همچنین، روغن اضافی پوست را که دلیل اصلی پیدایش آکنه است می‌زداید. گذشته از تمام اینها، آب لیمو باکتری‌های ایجاد کننده آکنه را نابود کرده و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی آن،  از ابتلاء به آکنه در آینده پیشگیری می‌کند.

    • ابتدا، روغن زیتون طبیعی (1/4 قاشق چایخوری) را با آب لیموی تازه (1/8 قاشق چایخوری) ترکیب کنید. با استفاده از ترکیب بدست آمده و حرکات چرخشی انگشتان دست، پوست را ماساژ داده و بعد از 5 الی 10 دقیقه با آب بشویید.
    • این فرایند را هر روز تکرار کنید. همچنین می‌توانید روغن زیتون را بعد از شستن صورت به پوست مرطوب بزنید.

    توصیه می‌شود در صورتی که بعد از یک ماه از دنبال کردن این روشها نتیجه‌ای نگرفتید، با پزشک مشورت کنید.


  
  

افزودن 10 میوه به برنامه غذایی


 

  • افزودن 10 میوه به برنامه غذایی

    به گزارش پزشکین به نقل از کتاب کاله؛ مزایای فیبر تقریبا بی‌پایان است. از کاهش سطح کلسترول و سلامت قند خون تا کنترل وزن و سلامت دستگاه گوارش. پزشکان توصیه می‌کنند مصرف روزانه‌ 25 گرم فیبر برای خانم‌هایی با سن زیر 50 سال و 38 گرم فیبر برای مردان لازم است و مقدار آن بعد از 50 سالگی کاهش پیدا می‌کند. به هرحال به طور متوسط هر فرد باید حدود 15 گرم فیبر در روز استفاده کند. در حالی که همه‌ی کارشناسان به اتفاق معتقدند که مصرف فیبر برای داشتن یک زندگی سالم ضروری است اما سوال اساسی که پیش می‌آید این است که بهترین راه برای تامین فیبر مورد نیاز بدن از چه طریقی است؟ برخلاف باور همگان دانه‌های سنتی منبع مناسبی برای فیبر نیستند و بعضی از گیاهان و میوه‌ها دارای مقدار بیشتری فیبر نسبت به آنها هستند. نگاهی می‌کنیم به 10 میوه با فیبر بالا

    لیست 10 میوه با فیبر بالا

    1.    تمشک

    تمشک نیازی به معرفی و مقدمه ندارد. تمشک سرشار از مواد مغذی است مانند مقدار زیاد آنتی اکسیدان و ویتامین‌ها و دارای مقدار زیادی فیبر است. هر بسته‌ی صد گرمی از این میوه‌ی کوچک شامل 6/5 گرم فیبر است.

    2.    انبه

    هر انبه تقریبا دارای 5/4 گرم فیبر است. این میوه‌ی عجیب و غریب یکی از میوه‌هایی است که دارای فیبر زیادی است. به عنوان یک قاعده‌ی کلی می‌توان گفت میوه‌های رنگارنگ و عجیب دارای مقدار زیادی فیبر هستند.

    3.    گلابی

    از گلابی در تهیه‌ی دسرها، کوکتل‌ها و غذاهای فصلی استفاده می‌شود. هر عدد گلابی دارای 5/5 گرم فیبر است این تنها دلیلی است که آنها در بالای لیست مواد غذایی قرار دارند.

    4.    شاه توت

    شاه توت بسیار شبیه به تمشک‌ها هستند و دارای مقادیر زیادی مواد مغذی به علاوه‌ی فیبر هستند. نصف فنجان شاه توت دارای 3/8 گرم فیبر است.

    5.    انار

    ما به این پی بردیم که انار برای هر چیزی خوب است و از داستن فیبر نیز مستثنی نیست. در هر انار به طور طبیعی 11 گرم فیبر وجود دارد.

    6.    سیب

    سیب یک منبع عالی برای فیبر است و هر عدد سیب حاوی 4/4 گرم فیبر می‌باشد اما حتما باید آن را با پوست بخورید زیرا بیشتر مقدار فیبر موجود در سیب در پوست آن است.

    7.    خرمالو

    به علت کم بودن خرمالو این میوه به غذای خدایان معروف است و بهترین راه برای جذب فیبر است. خرمالو در بین میوه‌هایی با بیشترین مقدار فیبر قرار دارد. هر خرمالو دارای 6 گرم فیبر است.

    8.    انجیر

    یکی دیگر از ستاره‌های مواد مغذی انجیر است. در هر 100 گرم انجیر 2/9 گرم فیبر وجود دارد. این به این معنی است که حتی اگر یک انجیر بزرگ بخورید 10 درصد از فیبر مورد نیاز روزانه‌تان را تامین کرده‌اید.

    9.    گواوا

    هر عدد گواوا دارای 3 گرم فیبر است. گواوا علاوه بر اینکه در کنار صبحانه ایدهآل است از آن در دسرها نیز استفاده می‌کنند. به عنوان یک منبع خوب فیبر ارزش اضافه شدن به لیست میوه‌های گرمسیری‌تان را دارد.

    10.    توت فرنگی

    توت فرنگی نیز از خانواده‌ی تمشک و شاه توت است. هر 100 گرم از این میوه دارای 2 گرم فیبر است و به همین دلیل است که توت فرنگی نیز به این لیست اضافه شده است.


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    خبرها حاکی از آن است که فناوری، برای سوددهی کسب و کارهای کوچک، کمک شایانی به آن‌ها می‌کند. به گفته متخصصین، اکنون زمان مناسبی برای شروع یک کسب و کار است. این خبر برای شما و سرمایه‌گذاران‌تان بسیار خوب است، شما می‌توانید کسب و کارتان را جهانی کنید و فروش‌تان را دو برابر کنید و صاحب کسب و کار موفق و پررونقی شوید.

    صاحب کسب و کار موفق

    در ادامه 21 راهکار که به یک صاحب کسب و کار موفق تبدیل شوید آمده است

    1. این مسئله را درک کنید که این مردم هستند که دیگران را با خود همراه می‌کنند.

    فرهنگ کسب و کار به میزان زیادی تحت تأثیر روابط است نه تراکنش‌ها. به همین دلیل، هرگز امکان ایجاد یک کسب و کار موفق بدون حضور مردم وجود ندارد. اگر می‌خواهید رشد کنید و به موفقیت برسید، یک تیم خوب ایجاد کنید، به آن‌ها آموزش دهید، و به آن‌ها رسیدگی کنید.

    مطلب مرتبط: کسب و کار در دبی: 30 ایده کسب و کار پرسود و با سرمایه کم در دبی

    2. تحقیق، تحقیق، تحقیق کنید تا صاحب کسب و کار موفق شوید.

    برای این‌که صاحب یک کسب و کار موفق باشید، هیچ جایی برای فرضیات وجود ندارد. در بازار تحقیق کنید، با این کار از شکست خوردن کسب و کارتان جلوگیری می‌کنید.

    3. با مشاوران و متخصصان محلی همکاری کنید.

    مشاوران و متخصصان محلی، دست راست شما هستند. آن‌ها از دانش خوبی نسبت به روابط محلی، فرهنگ و آداب و رسوم برخوردار هستند. این مورد به شما کمک می‌کند درک‌تان را از شرایطی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید بالا ببرید.

    4. دل و جرأت ریسک کردن داشته باشید.

    باید برای موفق شدن کسب و کارتان زمان و تلاش زیادی صرف کنید. انتظار نداشته باشید در چشم برهم زدنی به موفقیت برسید.

    5. برخی کارها را واگذار کنید.

    شما همه چیز را نمی‌دانید. پیشنهاد می‌کنیم آن کاری را انجام دهید که بلد هستید، و کارهایی را که نسبت به آن‌ها آگاهی ندارید به دیگران بسپارید. کار کردن در قالب یک تیم باعث می‌شود یک کسب  کار موفق داشته باشید.

    مطلب مرتبط: 25 سودآورترین ایده در کسب و کار صنایع غذایی

    6. زیر و بم محصول‌تان را بشناسید.

    اگر در مورد چیزی که می‌فروشید همه چیز را ندانید،‌نمی‌توانید فروش موفقی داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود کسب و کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید. این کار باعث می‌شود برای بالا بردن اطلاعات‌تان انگیزه داشته باشید و علاقه‌تان را پرورش دهید.

    7. مشتری، یک دارایی ارزشمند است که نمی‌توان بر آن قیمت گذاشت.

    کسب و کارها در سراسر دنیا نیازمند مشتری هستند، پس به مشتریان‌تان بها دهید. مشتریان، فرمانروایان کسب و کار شما هستند. تحقیقات نشان داده‌اند که در بسیاری کشورها وفاداری به برند از نرخ بالایی برخوردار است، اگر می‌خواهید مالک یک کسب و کار موفق باشید، شاید بخواهید بر این نکته متمرکز شوید.

    8. آماده‌ی مقابله با چالش‌ها باشید.

    شروع یک کسب و کار در حوزه‌ای که به آن تسلط ندارید کار ساده‌ای نیست. باید پوست کلفت باشید، و به هدف‌تان چشم بدوزید. با تلاش می‌توانید به نتیجه‌ی مطلوب‌تان برسید.

    9. از قواعد پیروی کنید تا صاحب کسب و کار موفق شوید.

    اگر می‌خواهید بدون مشکل کسب و کارتان را به پیش ببرید، از مشکلات دوری کنید. هر چیزی را که برای هدایت کسب و کارتان در مسیر مورد نظرتان لازم است، یاد بگیرید و از قواعد پیروی کنید.

    مطلب مرتبط: ایده کسب و کار موفق: 100 ایده کسب و کار که همین امروز شروع کنید

    10. اهداف واقع‌گرایانه و دست‌یافتنی داشته باشید.

    زمانی‌که اهداف درستی داشته باشید و مسیر درستی را برای رسیدن به اهداف شرکت دنبال کنید، دستیابی به موفقیت ناگزیر است.

    11. سلامتی‌تان را حفظ کنید.

    کارآفرینی یک نوع سبک زندگی است. اگر می‌خواهید بهره‌ور باشید، ضروری است که مراقب سلامتی‌تان باشید. بهانه‌تراشی نکنید، ورزش کنید و غذای سالم بخورید. اگر بیش از حد توان‌تان کار کنید ممکن است به شرکت‌تان آسیب بزنید.

    12. به خودتان ایمان داشته باشید.

    اگر مرتبا خودتان را سرزنش کنید و بگویید شکست می‌خورید، محکوم به شکست هستید. به خودتان ایمان داشته باشید و بدانید که به اهداف‌تان خواهید رسید.

    13. اجرایی کردن ایده‌های بالقوه‌تان را به تأخیر نیندازید.

    اگر دست به کار نشوید، بهترین ایده‌های جهان هم نتیجه نخواهند داد. از حرف زدن‌های‌تان کم کنید و با ترس‌های‌تان مقابله کنید. زمانی می‌توانید یک صاحب کسب و کار موفق باشید که وارد عمل شوید.

    14. به زمان بها دهید تا صاحب کسب و کار موفق شوید.

    اگر زمانی بخواهید داستان موفقیت‌تان را بنویسید و الهام‌بخش دیگران باشید، باید به زمان‌تان بها بدهید.

    15. افراد با شخصیت را استخدام کنید.

    زمانی‌که به دنبال استخدام نیرو هستید، به ارزش‌ها و شخصیت افراد بها دهید. آدم‌ها می‌توانند مهارت‌های مورد نظر را بیاموزند، ولی ارزش و شخصیت را نمی‌توان به دیگران آموخت.

    مطلب مرتبط: 13 بهترین فرصت های کسب و کار کوچک در 2018

    16. فراتر از وعده‌های‌تان عمل کنید.

    اگر بیش از آن‌چه وعده داده‌اید و مشتریان انتظار دارند عمل کنید، به سرعت از رقبای‌تان پیشی خواهید گرفت. این کار کمک می‌کند هوادارن وفاداری به دست بیاورید و در صنعت‌تان شناخته شوید.

    17. برای تأمین سرمایه‌ی مورد نیازتان برنامه‌ریزی کنید.

    اگر سرمایه‌ی لازم برای ادامه‌ی فعالیت‌تان را در اختیار ندارید، باید طرح کارآمدی برای جلب سرمایه بریزید. این کار زمان‌بر است و اصلا کار ساده‌ای نیست. حداقل سه طرح داشته باشید، تا در صورت عدم موفقیت هر یک از آن‌ها، بتوانید گزینه‌ی بعدی را جایگزین کنید.

    18. درک عمیقی از صنعت‌تان داشته باشید.

    زمانی‌که شاهد موفقیت اکثر همتایان صنعتی‌تان هستید، به دنبال متمایز بودن هستید. شما می‌خواهید از این صنعت نهایت استفاده را ببرید. پس، تا زمانی‌که درک عمیقی از صنعت‌تان ندارید وارد بازی نشوید. تنها راهی که می‌تواند شما را در این رقابت موفق کند این است که گام‌های مناسب برای رسیدن به موفقیت را بشناسید.

    19. هوشمندانه خرج کنید.

    حتی زمانی‌که منابع زیادی در اختیار دارید، مراقب نحوه‌ی پول خرج کردن‌تان باشید.باید نخستین هدف شما این باشد که به سود برسید،‌نه این‌که خرج‌های احمقانه‌ای انجام دهید و پول‌تان را به باد دهید.

    20. از انتقادات و پیشنهادات مشتریان‌تان درس بگیرید.

    مشتریان ناراضی بهترین درس‌ها را به شما می‌دهند، چرا که آن‌ها نقاط ضعف و خلأهای موجود در سیستم شما را به خوبی می‌شناسند. اشتباه بزرگترین معلم است. از اشتباهات‌تان درس بگیرید تا به موفقیت برسید.

    21. از اطلاعات مشتریان استفاده کنید.

    هرگز فکر نکنید می‌دانید مشتریان چه می‌خواهند یا به چه چیزی نیاز دارند. از آن‌ها سوال بپرسید و به صحبت‌های‌شان گوش کنید. زمانی نخستین گام به سمت موفقیت را برداشته‌اید که راه‌حلی به مشتریان معرفی کنید که به دنبال آن بوده‌اند.


    ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه بختیاری دزفولی

    منبع: fodaysolutions


    مطالب مرتبط

    7 راز برگزاری جلسات کاری پربارتر و موفق تر

    نازنین دانشور : بانوی کارآفرین تهرانی در بخش فناوری

    کاریزما: 7 راه افزایش کاریزما تا شخصیتی کاریزماتیک و پرابهت بسازید

    7 قاعده برای مدیران خلاقیت

    در کسب و کار خود از روش بروسلی استفاده کنید

    5 نوع همکار که می‌توانند زندگی کاری‌تان را بهتر کنند

    4 نکته برای نام گذاری کسب و‌ کار جدیدتان

    نوشتن طرح کسب و کار در 10 دقیقه‌

    8 دلیل که زنان رهبران و روسای خوبی نیستند

    فواید موسیقی :4 فایده موسیقی برای ذهن و بدن بر طبق تحقیقات علمی

    بهترین شغل مناسب شخصیت شما : اینفوگرافی

    6 بهترین گیاهان دارویی و خواص درمانی آنها را بشناسید


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    هفته گذشته رضوانی موتورز یک محصول تازه خود را رونمایی کرد. “رضوانی بیست آلفا اکس بلک‌برد” (Rezvani Beast Alpha X Blackbird) مدل تقویت شده‌ای از بیست آلفا است که بر روی شاسی لوتوس الیز (Elise) ساخته می‌شود.

    رضوانی موتورز

    موتور ماشین چهار سیلندر 2.5 لیتری است که با همکاری شرکت انگلیسی کازورث (Cosworth) ساخته شده است. قدرت موتور در مدل پایه بیست 400 اسب بخار است اما در مدل جدید قدرت به 700 اسب بخار افزایش یافته است. موتور پشت سر راننده قرار دارد و نیروی‌ آن از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی یا نیمه اتوماتیک (در مدل‌های سفارشی) به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

    بدنه از فیبرکربن ساخته شده و به همین دلیل وزن ماشین تنها 750 کیلوگرم است. قدرت زیاد موتور و وزن سبک باعث شده تا شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت ماشین زیر 3 ثانیه باشد. قیمت پایه ماشین 225 هزار دلار است.

    رضوانی موتورز توسط فردیس رضوانی، ایرانی تبار مقیم کالیفرنیا تاسیس شده است و ماشین‌های اسپرت دست‌ساز در تعداد محدود می‌سازد. رضوانی پاییز گذشته از شاسی بلند جدید خود به نام تانک رونمایی کرد.


    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    ویدیوهای پورنوگرافیکی که با استفاده از یک نرم‌افزار جدید چهره فرد را با چهره یک فرد سرشناس عوض می‌کرد در حال حذف از اینترنت هستند. Gfycat که میزبان بخش اعظمی از این ویدیوها بوده، این ویدیوهای پورنوگرافیکی را “زننده و ناخوشایند” دانسته است.

    ویدیوهای پورنوگرافیکی جعلی چهره افراد سرشناس از اینترنت حذف می‌شوند

    ایجاد چنین ویدیوهایی پس از آن که اوائل ماه جاری ابزاری رایگان برای تغییر آسان چهره‌ها ارائه شد، شدت یافته است.

    تا کنون کاربران، اپلیکیشن “فیک‌اپ” را بیش از یکصد هزار بار دانلود کرده‌اند.

    این اپلیکیشن با استفاده از یک الگوریتم یادگیری ماشینی، نسخه کامپیوتری چهره افراد را بازتولید می کند.

    برای چنین کاری، اپلیکیشن نیازمند صدها تصویر و یک ویدیو است.

    نتایج این کار به دیپ‌فیک (deepfake) مشهور شده است.

    در برخی موارد موقعی که از دو چهره برای ساختن ویدیو استفاده شده، نتیجه، بیشتر قابل قبول بوده است.

    شماری از افراد از این اپلیکیشن برای ساخت محتوای غیر پورنوگرافیک استفاده کرده‌اند.

    به عنوان مثال، در یک مورد صورت دونالد ترامپ روی صورت آنگلا مرکل گذاشته شده است.


    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >