سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتر علم آن است که بر سر زبان است و برترین ، آن که میان دل و جان است . [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :49
کل بازدید :82218
تعداد کل یاداشته ها : 191
103/2/26
7:27 ص

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    سقوط قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند ریپل و اتر همچنان ادامه دارد و در معاملات روزهای گذشته قیمت بیت کوین کمتر از 8 هزار دلار شده است. که درواقع سی درصد ارزش خود را از دستداده و بدترین روزهای خود را سپری میکند.

    سقوط قیمت بیت کوین

    سقوط قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باعث نگرانی بعضی از بانک‌ها و موسسات مالی شده که از طریق کارت‌های اعتباری به مشتریان وام می‌دهند.

    چندین بانک در بریتانیا از جمله بانک لویدز، هالیفکس و بانک اسکاتلند خرید بیت‌کوین با کارت‌های اعتباری را ممنوع کرده‌اند که این ممنوعیت از امروز (دوشنبه 5 فوریه) اجرایی شده است.

    در ماه‌های اخیر و در تب و تاب صعود قیمت ارزهای دیجیتال بخصوص بیت‌کوین، بسیاری از مشتریان این بانک‌‌ها، با کارت‌های اعتباری اقدام به خرید کردند ولی هم اکنون که بازار در حال افول است این بانک‌ها نگرانند مشتریان نتوانند بدهی کارت‌های اعتباری خود را پرداخت کنند.

    بعضی از موسسات مالی آمریکایی نظیر سیتی گروپ و جی پی مورگان هم دست به ممنوعیت مشابهی زده‌اند.

    این قانون البته شامل حساب‌های جاری نمی‌شود.

    بیت‌کوین یک روش پرداخت دیجیتال است که بر مبنای رمزنگاری و با شبکه‌ای از کامپیوترها ممکن می‌شود. بیت‌کوین ارزی نیست که بانک مرکزی داشته باشد و نقل و انتقال‌ها با تایید در شبکه ممکن می‌شود.

    اعضای این شبکه می‌توانند با حل مسائل ریاضی بیت‌کوین‌های جدید استخراج کنند.

    هر بیت‌کوین زنجیره‌ای دیجیتال از سوابق تراکنش دارد ( chain) که به صورت توزیع‌شده روی شبکه ذخیره‌سازی و به روزرسانی می‌شود.

    زنجیره بیت‌کوین ظرفیت اضافه شدن یک مگابایت اطلاعات در هر 10 دقیقه را دارد.

    شرکت فیس‌بوک هم اخیرا اعلام کرده اجازه تبلیغات درباره ارزهای دیجیتال را نخواهد داد.

    جهش قیمت بیت کوین از اواخر ماه نوامبر (2017) اتفاق افتاد که ارزش هر بیت‌کوین از 8 هزار دلار تا نزدیکی 20 هزار دلار در شانزدهم دسامبر پیش رفت و این در حالی بود که در ژانویه پارسال (2017) این ارز دیجیتال حدود هزار دلار معامله می‌شد.

    این هجوم بین‌المللی باعث افزایش تقاضا شد و قیمت این ارز دیجیتالی بشدت بالا رفت.

    در همان زمان بعضی از فعالان بازار و کارشناسان این افزایش بی‌سابقه قیمت را به “حباب” تشبیه کردند.

    این پول مجازی تحت نظارت نهادهای مالی و بانکی خاصی نیست از همین رو می‌تواند بسیاری از نهادهای ناظر را دور بزند که همین مایه نگرانی آنها شده است.

    ژاپن از معدود کشورهایی است که پرداخت با بیت‌کوین را به رسمیت می‌شناسد.

    با افزایش اشتیاق خرید بیت کوین در ایران بعضی صرافی‌ها اقدام به خرید و فروش بیت کوین کرده‌اند و این در حالی است که بعضی کارگزاران ایرانی هم امکان عرضه آنلاین این ارز دیجیتالی را فراهم کرده‌اند.

    بعضی دیگر از شهروندان ایرانی در ماه‌های اخیر از مسدود شدن حساب‌های خود در کارگزاری‌های بین‌المللی عرضه کننده ارزدیجیتال نظیر بیترکس خبر داده بودند.

    با توجه به سردرگمی قانونی درباره این ارز دیجیتال بعضی دیگر از مسئولان ایرانی از اساس منکر قانونی بودن معامله آن هستند؛ دست‌کم تا زمانی که در این باره تعیین تکلیف شود.

    بانک مرکزی کشورمان در ماه‌های اخیر مکررا درباره معامله بیت کوین و “ریسک” بالای خرید و فروش آن هشدار داده است.

    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    شاخص داوجونز که اصلی ترین شاخص سهام در بازار بورس نیویورک است روز دوشنبه 1175 امتیاز سقوط کرد که یک کاهش 4.6 درصدی بوده است. این سطح از سقوط در فقط یک روز در طی 10 سال گذشته بی سابقه بوده است. ارزش این سهام هم اکنون حدود 24 هزار و 345 است.

    شاخص داوجونز

    آخرین بار در سال 2008 هنگام رکود اقتصادی در آمریکا چنین سقوطی در بازار سهام مشاهده شد. در روز 29 سپتامبر سال 2008 شاخص داو جونز بیش از 777 امتیاز سقوط کرد.

    سقوط این بازار در طول روز حتی شدیدتر بود – تا 1500 نمره – اما بعدا بخشی از آن را جبران کرد.

    افت بازار ابتدا در روز جمعه شروع شده بود زمانی که انتشار داده های مربوط به رشد ملموس حقوق به چشم انداز افزایش میزان بهره توسط بانک مرکزی دامن زد.

    شاخص نزدک حدود 2.6% و شاخص اس اندپی حدود2% افت کرده است.

    بازار اف‌تی‌اس‌ای در لندن با 1.46% سقوط بسته شد و بازارهای بورس اصلی آسیا با حدود 1 تا 2.5% افت بسته شده‌اند.

    سقوط شاخص‌های اصلی بازار در پی چندین ماه رشد در بازار و بالاگرفتن نگرانی‌ها درباره افزایش زیاده از حد قیمت سهام روی داده است.

    چشم اندازی اقتصادی

    تحولات دوشنبه واکنش سرمایه گذاران آمریکایی به تغییرات کوچک اما قابل توجهی در چشم انداز اقتصادی آمریکا و تاثیر آن بر هزینه استقراض از بانک هاست.

    وزارت کار آمریکا روز جمعه آمار اشتغال را منتشر کرده بود که نشان دهنده رشد حقوق کارمندان بیش از حد انتظار بود.

    با افزایش حقوق انتظار می رود که مردم پول بیشتری خرج کنند و تورم افزایش یابد.

    برای کنترل تورم، بانک مرکزی آمریکا معمولا به افزایش میزان بهره وام بانکی متوسل می شود و همین باعث وحشت سرمایه گذاران شده است.

    آنها اکنون نگرانند که بانک مرکزی حتی بیش از حد انتظار میزان بهره را افزایش دهد.

    همزمان جروم پاول به عنوان رئیس جدید بانک مرکزی آمریکا روز دوشنبه سوگند یاد کرده است او جانشین جانت یلن می شود که برای یک دوره در این مقام بود اما دولت ترامپ ریاست او را تمدید نکرد.

    تحولات دوشنبه نشان می دهد که آقای پاول باید ضمن اتخاذ سیاست هایی برای حفظ رشد اقتصادی مانع از وحشت سرمایه گذاران شود.

    سقوط شاخص داوجونز برخلاف رشد شدید ماه ژانویه است که طی آن – ظرف 30 روز – از دو مرز مهم 25 هزار و 26 هزار رد شده بود.

    نگرانی کاخ سفید از افت بورس

    دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از زمان رسیدن به قدرت در ژانویه سال پیش تاکنون چندین بار توییت هایی درباره رشد بازارهای بورس منتشر کرده است.

    او آخرین بار در روز 7 ژانویه نوشت: “بازار بورس درحال رساندن فواید بزرگی به کشور ماست، نه فقط از نظر ثبت رکورد ارزش سهام، بلکه ایجاد شغل، شغل، شغل در حال و آینده. از زمان پیروزی بزرگ انتخاباتی ما چیزی به ارزش هفت تریلیون دلار تولید شده!”

    با این حال کاخ سفید روز دوشنبه به شبکه “سی ان بی سی” گفت: “هر وقت بازار با افت شاخص مواجه شود ما نگران می شویم، اما در عین حال نسبت به پایه های محکم اقتصاد اطمینان داریم.”

    سارا سندرزی سخنگوی کاخ سفید همچنین در بیانیه جداگانه ای نوشت که “برنامه کاهش مالیاتی رئیس جمهور و اصلاحات نظام مقررات (کاهش نظارت بر کسب و کارها) بیش از پیش اقتصاد را تقویت خواهد کرد و باعث رفاه بیشتر مردم آمریکا خواهد شد.”


    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  

انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید


 

  • انواع کسب و کارها: 5 نوع مختلف کسب و کار را بشناسید

    کاهش بارندگی در ایران طی 50 سال گذشته بی سابقه و هشداردهنده بوده است. و طبق اعلام وزارت نیرو امسال فقط استان های اردبیل و گلستان بارش عادی را تجربه کرده‌اند. از این رو 90 درصد از کشور با خشکسالی رو به رو است. بسیاری از افراد راه حل مقاله با خشکسالی در ایران را بارور کردن ابرها به طور مصنوعی می دانند . در ادامه با ما همراه باشید تادر این باره بیشتر بدانید.

    4 نکته مهم درباره بارور کردن ابرها برای مقابله با خشکسالی در ایران

    1. تعریف خشکسالی چیست

    خشکسالی تعریف‌های متفاوتی دارد ولی تصویر عمومی از خشکسالی، کاهش نزولات جوی است و در نتیجه خشکی رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، سدها، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و خشکی خاک رخ می‌دهد. به این نوع خشکسالی در متون علمی، خشکسالی هیدرولوژیکی می‌گویند.

    همانطور که از تعریف آن مشخص می‌شود، علت خشکسالی، کاهش معنادار نزولات جوی بخصوص برف برای مدت زمانی طولانی است به طوری که موجب کم شدن و یا خشک شدن آب‌های سطحی دایمی نظیر رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و تالاب‌ها، کاهش تراز آبهای زیرمینی، و خشک شدن و کم شدن رطوبت خاک می‌شود.

    در کنار آن، بدلیل گرم و خشک بودن هوا، میزان تبخیر از آب‌های سطحی و گیاهان نیز در جریان خشکسالی افزایش می‌یابد. خشکسالی از پدیده‌های طبیعی محسوب می‌شود، اما اثبات شده است که تغییر اقلیم و گرم شدن میانگین دمای زمین موجب افزایش تناوب و شدت روندهای طبیعی از جمله سیل، خشکسالی و طوفان می‌شود.

    2. مدت زمان خشکسالی چقدر است

    خشکسالی دارای تناوب است، اما پیش‌بینی دقیق زمان وقوع و همچنین مدت زمان خشکسالی امکان ندارد. درست مشابه زلزله که پیش‌بینی زمان و شدت وقوع آن ممکن نیست.

    3. آیا بارور کردن ابرها برای مقابله با خشکسالی در ایران فایده دارد

    بارور کردن ابرها به طور مصنوعی روش موثری برای مقابله با خشکسالی نیست و هیچ یک از کشورهای توسعه‌یافته نیز با وجود امکانات بسیار وسیع‌تر مالی از روش باردار کردن مصنوعی ابرها برای مقابله با خشکسالی استفاده نکرده‌اند و نمی‌کنند.

    ایالت کالیفرنیای آمریکا در چند سال اخیر درگیر خشکسالی کم سابقه‌ای شده است و هیچ مدرکی دال بر استفاده و یا درنظر گرفتن این روش برای مواجهه با شرایط خشکسالی در کالیفرنیا وجود ندارد.

    مسئولین کالیفرنیا بیشتر بر مدیریت مصرف و روش‌های مدیریت منابع آب تمرکز دارند.

    همچنین غیر موثر بودن این روش به حدی است که حتی برای کوتاه‌مدت و در شرایط فوق بحرانی همچون آتش‌سوزی جنگل‌های کالیفرنیا و یا ایالت بریتیش کلمبیای کانادا نیز هیچگاه به عنوان راه حل در نظر گرفته نشد که دلیلی است.

    بارور کردن مصنوعی ابرها از نزدیک به 4 دهه پیش مطرح بوده و برخی کشورها نظیر آمریکا، اسراییل، امارت متحده عربی، کویت، چین و هند در مقاطع زمانی مختلف و برای مدت زمان محدود و در منطقه محدودی از این روش استفاده کرده‌اند، اما بدلیل عدم قطعیت در مورد میزان موثر بودن روش و همچنین ناشناخته بودن عواقب روش به‌خاطر استفاده از مواد شیمیایی، این روش هنوز به عنوان راه حلی جدی برای مقابله با خشکسالی مطرح نیست و بیشتر کشورها این روش را جهت تحقیقات بیشتر و به عنوان بخش جانبی در بسته مدیریتی و سیاست‌گذاری‌ها مطرح می‌کنند و هیچگاه به عنوان راه حل اساسی و قابل اعتماد در بحران‌های کشورهای توسعه‌یافته مطرح نمی‌شود.

    4. مردم برای مواجهه با خشکسالی ها چه کار انجام دهند.

    اگر منابع آب برای کشور را مشابه منابع مالی (درآمد) برای یک خانواده در نظر بگیریم در صورت کاهش شدید این منابع رفتار طبیعی و عاقلانه کاهش مخارج، مراقبت و حفظ منابع (درآمد و پس انداز) موجود، اولویت بندی، تعیین محدودیت برای مخارج اعضای خانواده، مدیریت صحیح مالی است. درمورد خشکسالی و کم آبی نیز همین اصل حاکم است.

    برای مدیریت خشکسالی یا کم‌آبی این موارد توصیه می‌شود: کاهش تقاضا و مصرف، حفظ و نگهداری از منابع و ذخایر موجود و مدیریت صحیح منابع آب در سطح کشور، کاهش و توجه به مصرف آب در فعایت‌های روزانه همچون حمام رفتن، مسواک زدن، شستن ظرف، شست‌و‌شوهای شب عید، آبیاری باغچه‌ها و…، دقت و مواظبت از منابع موجود و آلوده نکردن رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، نهرها و جوی‌ها، فشار به مدیران شهری و کشوری برای مقابله به آلودگی‌ها همچون تخلیه فاضلاب‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی در دریاها و رودخانه‌ها، پیگیری جهت اجرای کامل طرح جمع آوری فاضلاب شهری و بازچرخانی آب، پیگیری و فشار عمومی برتی مجهزکردن ساختمانهای دولتی و عمومی نظیر بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها به سیفون‌های کم مصرف و حسگرهای چشمی در سرویس‌های بهداشتی.


    وبگردی سایت کسب و کار بازده


    خبرخوان هفته


  
  

محسن و مصطفی کیایی مهمان دورهمی 20 بهمن


 

  • محسن و مصطفی کیایی مهمان دورهمی 20 بهمن

    محسن و مصطفی کیایی مهمان دورهمی 20 بهمن + عکس

    به گزارش سایت دلنا با مهمان دورهمی محسن و مصطفی کیایی مهمان دورهمی 20 بهمن + عکس معرفی کنیم …..

    محسن و مصطفی کیایی مهمان دورهمی 20 بهمن + عکس

    محسن و مصطفی کیایی مهمان دورهمی 20 بهمن + عکس

    تاریخچه دورهمی( مهمان دورهمی پنج شنبه 19 بهمن ماه 96) :

    دورهمی یک برنامه تلویزیونی بسیار زیاد با کارگردانی مهران مدیری است که از 27 اسفند 1394 در شبکه زیبا نسیم پخش می‌شود. اول مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت ولی بعداً به علت مشکلات از قسمت 13 به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال 94 تولید شد. هدف ارائه کننده ها، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با اسلوب متفاوت نسبت به سایر برنامه تلویزیون بوده‌ است.

    دورهمی برنامه ای عظیم است که در هر قسمت 300 نفر از افزاد که طی یک دعوت برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند.

    سری چهارم ( مهمان دورهمی پنج شنبه 19 بهمن ماه 96 )

    سری اول تا سوم این برنامه گذشته است

    ولی سری چهارم دورهمی از آذر ماه 96 در شبکه نسیم شروع شده است . در سری چهارم دو بازیگر (سیامک انصاری) و (مه‌لقا باقری) بیرون رفتند ولی سروش جمشیدی (قیمت ) در گروه باقی ماند و یک بانو اضافه شد (سحر ولدبیگی)

    زمان پخش ( مهمان دورهمیپنج شنبه 19 بهمن ماه 96 )

    چهارشنبه. پنجشنبه. جمعه ساعت 23

    بازپخش روز بعد ساعت 3 بامداد، 7 صبح، 11 صبح و 5 بعد از ظهر

    روش شرکت در برنامه دورهمی سری چهارم :

    برای شرکت سه راه وجود دارد که میتوانید ثبت نام کنید ولی اینستاگرام به علت تکمیل ظرفیت فعلا بسته شده است

    1- صفحه اینستاگرام «دورهمی» «Dorehami»

    2 – کانال تلگرامی «Avvalmarket_Official»

    3- کد ستاره سه مربع

    میهمان دورهمی کیست:

    مهمان دورهمی چهارشنبه (خسرو حیدری می باشد)

    مهمان دورهمی پنج شنبه 19 بهمن ماه 96 (بهنام بانی)

    مهمان دورهمی جمعه 20 بهمن ماه 96 (محسن و مصطفی کیایی مهمان دورهمی)


  
  

مهمان امشب برنامه دورهمی - جمعه 20 بهمن


 


  
  
<   <<   6   7      >